tirsdag den 16. august 2011

Hvor er jeg blevet fedtet!

Ja, jeg er nok blevet lidt for fedtet på det seneste - med fedtet!!!

Flere gode fedtstoffer i min kost, tak.

Jeg ved jo, hvor godt det er for mange af min krops "arbejdsopgaver".

Uha, mine led vil takke mig. Tror også min hud glæder sig. For ikke at tale om alle mine andre celler (ja, også hjernecellerne!). Min hormonregulering vil klappe i hænderne og det er da ok hvis stofskiftehormonerne får et pift, samtidig med at at fedtforbrændingen øges. Mit immunforsvar vil sikkert også rose mig.

Squash med fyld af:
solsikkekerner, olivenolie, tomat,
rød peber, hvidløg, chili.

Og hvad så nu? For mig bliver det:

Fokus på de umættede fedtsyrer fra planteriget. 
(Afskyr fisk, så  her er fiskeolie-kapsler løsningen for mig)

Avocado - big time - i smoothies, dressinger og salater.

Forskellige nødder og kerner ovenpå salat/grøntsager, i dips, brød og kager. Cashew, mandel, valnød, pinjekerne, græskarkerne, jordnød, sesamfrø...love you all!

Olivenolien står gavmildt klar, til alt lige fra pesto til pasta.

Stort lager af hørfrøolie er på plads primært til smoothies.


Mange hilsner fra en magisk livsnyder, som pønser på at lave en rigtig fedtet kage en af de næste dage. En af de sunde, smukke og farverige slags.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar