søndag den 14. august 2011

3,5 kg guld fra Italien?!

Følg hjertet - ja selvfølgelig!

Firenze kl. 10.05 med en hel dags sightseeing i vente.
Boghandlens døre nærmest trækker mig ind og jeg drages op på 2. sal, hvor alt guldet står. Smukt anrettet side om side. Åh, jeg er nærmest flyvende og ikke til at komme i kontakt med. Hjertet er glad, passionen bobler indeni og jeg nyder synet af alle de smukke madbøger. Nyder virkelig synet, meeeeen......jeg må bare eje de der!

Ups, der kom min hjerne lige med et forsøg på at være fornuftig: "Har du tænkt dig at slæbe rundt på tunge bøger hele dagen? Bøger på italiensk! Hallo makker - godt nok kan du efterhånden en del mad-ord på italiensk, men du forstår ikke sproget!

Hjertet sejrede, selvfølgelig!

Mange hilsner fra en magisk livsnyder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar